Jeg får en masse spørgsmål fra folk, der ønsker at vide, hvordan at tilføje flere billeder til deres auktionsside. Ved du, at eBay gebyrer for yderligere billeder? Ja, det er rigtigt. Være opmærksom, når du starter din næste eBay notering. Kun det første billede er gratis. For enhver yderligere billeder vil du betale $0,15 pr. foto. Det lyder ikke meget, men du vil blive overrasket over, hvordan disse tal summerer: Forestil dig du tilføje 3-4 billeder pr notering. Dette vil ende med at en yderligere $0,50 – bare for hosting af dine billeder. Lad os har sige du 3-5 lister en dag i slutningen af det år, du måske har betalt $400-600$ bare for billede hosting. Gebyrerne, der kan tilføje op meget hurtigt. Ved du, at du kan tilføje så mange billeder som du ønsker – gratis og endda uden at bruge Ebay’s image hosting-tjeneste? Nå, kan du bruge en af de såkaldte “auktion management” tjenester. Du betaler et månedligt gebyr og hosting af alle dine vare billeder er inkluderet. Men ved du, at disse tjenester er dyrt for? Gebyrer spænder mellem $20 og$ 70 per måned – afhængig af din sælgende volumen. Dette tilføjer nemt op til $400-600 om året – måske endda mere.

Så, hvad kan du gøre for at undgå disse ekstra omkostninger? Selvfølgelig kan du tilføje kun ét billede pr. vare, men gæt hvad?? Højre, er chancen for, at din potentielle kunde/tilbudsgiver hurtigt flytter til en anden liste høj. I virkeligheden, meget højt! Fordi folk gerne ser først, hvad de køber og tror du, at ét billede er nok? Jeg ved ikke, fordi vi lever i meget visuel verden… folk ønsker at se produktet eller varen de potentielt ønsker at købe. Ja, de selv ønsker at “røre” det – hvis de kunne. Hvad med dig? Tager du det produkt du vil købe i dine hænder og “Tryk” på det? Jeg vil vædde på du gør. Forestil dig du er i en butik og ønsker at købe en fødselsdagsgave til en god ven. Hvis en speciel gave fanger din opmærksomhed du tage det fra hylden og du omhyggeligt se på produktet, gør du ikke? Du “touch” det og vende det rundt til at få en “fornemmelse” for det. Hvordan kan vi tilføje denne “følelsen” erfaring til vores eBay auktion lister? Ja, ved at tilføje et par gode billeder. Tage billeder af din vare fra alle mulige forskellige vinkler. Den potentielle køber vil få en god “fornemmelse” for varen og det er mere sandsynligt, at de afgiver et bud. Som nævnt ovenfor: du kan tilføje så mange billeder som du ønsker – gratis. Hvordan kan du gøre det??? Svaret er simpelt: vært for dine egne billeder! Ikke sikker på hvordan man gør det? Her er nogle idéer:

1. det er meget sandsynligt, at din Internet-udbyder tilbyder dig også gratis webhotel. Jeg har brugt (og stadig bruge) 10 MB webhotel min ISP giver mig gratis. Tjek politikken af din internetudbyder-måske en e-mail til dem er et første forsøg.

2. find en gratis eller billige webhost – men vær forsigtig! Nogle af de gratis spind hosting virksomheder tillader ikke, at deres tjeneste bruges kun til lagring af data. Læs deres politik omhyggeligt, før du tilmelder dig.

3. Søg efter nogle image hosting-tjenester. Der er et par gratis billede hosting virksomheder, der tillader ‘ hot linking “til eBay-auktioner.

4. Hvis du ejer et websted kan du foretage en særlig “ebay” mappe til dine auktioner billeder.

Uploade alle dine fotos og vare billeder, før du designe din auktion notering og kopiere og indsætte billedet URL ind i din auktion beskrivelse kildekode. kan hjælpe dig med, at i tilfælde du ikke er bekendt med denne proces.

Et vigtigt punkt at nævne er filstørrelsen. Sørg for at din 3-4 billeder af din vare er ikke 1 MB store. Kan du forestille dig, hvordan patienten din potentielle købere/tilbudsgivere er? Det er rigtigt! Det er rigtigt! Ikke meget tålmodig overhovedet. Hvis billederne ikke indlæser inden for 20 sekunder dine besøgende forlader dit websted og bevæger sig. Der er måske andre lister tilbyder det samme – med billeder indlæses hurtigere. Så, Sørg for, at filstørrelsen er inden for overskuelig rækkevidde.

Du vil blive overrasket over hvor flere billeder vil tilføje mere troværdighed til din sælgende praksis og giver den potentielle køber/tilbudsgiver den følelse, at de kan næsten “røre” din vare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *